我的一塊肉

[me & a good life] .... very new project of l.o.v.e Lilypie First Birthday tickers

[公告]

雖然捨不得,但是我真的要搬家了,新家在痞客邦,請大家繼續收看我的亂寫一通 - aka Jass!

2007-03-30

時間就是金錢

"Thank you for your interest in the PMI certification program. We are in receipt of your payment. Your application has been randomly selected for audit."

我今天可以倒霉一點...
終於打起精神來繳費
居然被選作Audit...

查了一下最快也要多花2個禮拜
加上台北溫哥華美國這樣寄來寄去
我是要等到什麼時候啊...

真想就不要考算了
可是錢都交了那麼多
虧我還有骨氣自己信用卡偷偷付...

No comments: